Mjukis

 
Den här finingen är så mjuk i hyn nu, helt fri från eksem och skorv! Jag snusar han i huvudet hela tiden. Kan inte låta bli han. Sedan jag slutade med mjölk har jag fått kämpa för att orka laga någon vettig mat till mig själv, till en början kändes det som om jag inte kunde äta något. Jag kollade igenom allt vi hade hemma och det jag hittade var typ digestivekex och te. Nu har vi köpt på oss mjölkfritt smör och testat flera olika drickbara mjölkliknande produkter. Alpro soya är den som smakar mest okej men alla är ju så söta i smaken! Oatly grädde är däremot riktigt bra. Vi hos BVC förra veckan och då hade Agaton inte gått upp i vikt sedan senast så jag blev tipsad om att dricka lättöl. Jag hoppas att han gått upp några hundra gram till nästa besök om 3 veckor, han som tjockat på sig så bra innan.

Kommentarer
Skrivet av: Carolus

Spendrups lättöl är alldeles himmelsk!

2013-03-16 kl. 13:30:13

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0