En liten jämförelse

 
Jag satte mig och kollade igenom bilder på Ludvig när han var liten. Försökte jämföra lite med lillebror men jag tycker inte att de är superlika även om jag ser likheter. Samma haka, samma näsa, samma mun och så vidare och så vidare! Ändå ser jag inte Ludvig i Agaton. Jättekonstigt det där. Kanske för att de har så olika personligheter, Agaton är lugnare och sover gärna men är otroligt svårflörtad. Ludvig skrattade mest hela tiden och var lite vildare av sig, vakna nätter och tidiga mornar.
 
De är hur som helst de finaste killarna vi kan tänka oss!

Kommentarer
Skrivet av: momma

Instämmer helt världens vackraste killar!!

2013-01-09 kl. 17:47:16
Skrivet av: Mamman till L & L

Jag tycker de är superlika! Men en mammas syn är ju alltid speciell :)

2013-01-18 kl. 22:44:44
URL: http://vimorina.blogg.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0