Sova i eget rum?

Helt otroligt. Ludvig somnade i soffan vid åtta, när han sovit en stund la jag in han i sin säng i hans rum. Där sover han fortfarande! Får se om han ligger kvar där inatt eller om han vaknar och skriker/går in till oss.

Jag är lite osäker på hur vi kommer att göra i början om vi ska få han att sova där. Hjärtat kommer ju säga åt mig att hämta honom till vårat rum om han vaknar. Stackarn är ju mörkrädd och blir säkerligen rädd av att vakna någonstans där han inte vaknat tidigare. Den logiska delen i mig säger däremot att det vore dumt att hämta han. Fast idag kom vi fram till att jag låter hjärta styra framför logik i många fall så jag vet nog vad som kommer hända.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0