P.o.P


Snyggingen idag, byxorna är flera storlekar för stora men sitter kvar på lillrumpan ändå så han kan likaväl börja använda dem redan nu så kan vi slita på dem i några år framöver. Jag föll för dem när jag såg dem i somras och nu när de ändå blev betydligt billigare (på rea dessutom) så var jag tvungen att köpa dem.

Idag ska jag försöka ta mig utanför dörren, blev dunderförkyld när jag kom hem från London och har legat klubbad i soffan sedan dess. Idag verkar febern däremot vara borta och det bjuds på vietnamesiska biffar med risnudlar hos karlns föräldrar. Har duschat och tänkte lägga på lite smink så känner jag mig nog piggare igen.

Kommentarer
Skrivet av: SVENSKK - Mamma till Jamie

Haha, du är rolig du. Vi lär nog springa på varandra snart ändå (börjar ju jobba 7 november)! ;)



MEN ÅH.. nu blir jag avundsjuk! Dom där byxorna (med tillhörande) tröja vill jag ha till Jamie! Åh.. måste ringa i morgon och höra om det finns kvar. :D

2011-10-23 kl. 20:23:11
URL: http://svenskk.se/
Skrivet av: SVENSKK - Mamma till Jamie

Var det på webben du köpte dom ? :)

2011-10-24 kl. 10:58:57
URL: http://svenskk.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0