Luddets utveckling 2½ år.

Jag har tänkt skriva ett inlägg om Ludvigs utveckling ett tag nu men det är så svårt att komma på vad jag ska ta med.

Han..

  • lägger knopp-pussel sedan en tid tillbaka och har börjat med 4-bitarspussel nu lite.
  • ritar mycket men det är bara solen som man faktiskt kan se vad det är.
  • pratar jättemycket och det är längre och längre meningar som kommer.
  • kan berätta vad de gjort och ätit på dagis.
  • hanterar min iPhone som ett proffs. (men lyckligtvis vet han inte hur man byter kanal på tvn)
  • berättar gärna för bilar vart de får och inte får köra.
Det är vad jag kommer på så här på rak arm, det händer så mycket små saker varje dag nuförtiden att det är svårt att göra en lista.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0