Höst i Söråker


Idag var vi hos Momma Ulla och Poppan då alla var lediga, vi glömde helt bort att ringa dagis eftersom det var helg i våra huvuden. Ludvig hade sovit över hos farmor & farfar (med faster Thao) eftersom hon har höstlov nu och jag och karln var hos några vänner och såg på film. Att det var måndag idag hade helt flugit ur våra huvuden (karln har jobbat 7 dagar i sträck så han har sin helg nu).

Ludvig och pappan krattade vs. sopade runt lite löv medan jag och Poppan (min morfar) gjorde älgfärsbiffar och kokade potatis. En fin höstdag i Söråker. ♥

Kommentarer
Skrivet av: Pauline

Du Emma, jag har glömt tacka dig för tipset om Photoscape! Jag satt och bara skrattade åt mig själv i typ en halv dag sedan jag såg vad du skrivit. Tänkte på hur många TIMMAR av meckande i mitt gamla bildredigeringprogram jag kunnat spara, om jag bra vetat om Photoscape. Nu går det kanonfort att lägga upp bildkollage och dessutom är det mycket roligare nu.



Tänkte förut "Men herregud, orkar verkligen folk hålla på att lägga upp så mycket bilder varje dag om det ska vara så här bökigt? Jaja, finns väl inget annat alternativ." Men det gjorde det. Tack! Det känns som du förenklats hela min vardag!

2011-11-04 kl. 09:47:52
URL: http://sofiepauline.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0