50:-


Igår stängde loppisen som ligger vid oss, de skulle sälja bort allt så när man gick in så fick jag en påse som man fick fylla med vad och hur mycket man ville för 50:- så länge man fick ner det i påsen. Ställde upp allt på köksbordet när jag kom hem och jag lyckades plocka på mig en hel del. Skrivmaskinen fick jag dock inte ner i någon påse så den fick jag ta separat för en billig peng.

Det är väldigt stort där och fullproppat med saker så trots att jag går dit nästan varje söndag så hittar jag alltid något nytt. Nu plockade jag på mig lite favoriter som varit lite för dyra förrut och sen fyllde jag bara på med lite annat smått och gott.

Idag ska det städas här hemma, Ludvig är hemma från dagis för han sov så dåligt inatt så han gör väl att städandet tar lite längre tid än vanligt men jag ska nog hinna med det sista nu innan karln kommer hem.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0