Första advent - Första snön



Klart att första snön skulle komma på första advent, vädergudarna har koll på datumen. Minns ett år när marken var bar dagen innan jul och när vi vaknade så hade det vräkt ner snö under natten.

Idag tänkte jag julpyssla lite här hemma, får se hur mycket pyssel det blir, känner mig inte helt frisk så helst av allt skulle jag lägga mig under en filt i soffan och dricka te. Karln jobbar så det är bara jag och Ludvig som är hemma, ska sätta upp lite ljusstakar nu och lägga fram pepparkaksdegen så bakar vi lite pepparkakor innan vi sätter oss och myser i soffan.

Kommentarer
Skrivet av: h.

men fyyyyyy för snö!! ser jätte kallt ut, tur man är i London! ;)

2011-11-28 kl. 01:53:15
Skrivet av: Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Mysiga bilder!

2011-11-29 kl. 00:33:06
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0