Nya byrån.



Ni kanske minns att jag skulle måla om en byrå? Nu har den torkat ordentligt och jag har vågat mig på att skruva dit lite knoppar. Som ni ser saknas det fortfarande en knopp. Väntar på en turkos knopp som finns hemma hos mor min. Den ska få sitta på en liten låda men just nu ser det ut så här.

Jag är mycket nöjd, det blev precis så bra som jag föreställt mig, färgen som jag hade hemma räckte precis till också så det gick väldigt smidigt faktiskt. Måste erkänna att jag inte alls orkade vänta de timmar som man skulle innan man målade ett nytt lager, men än har inte färgen trillat av!


Kommentarer
Skrivet av: SVENSKK - Mamma till Jamie

Jättefint!

2011-05-17 kl. 20:35:15
URL: http://svenskk.se/
Skrivet av: thao

Snygg! :)

2011-05-20 kl. 23:27:15

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0