Någon grillar korv i sitt vardagsrum.

Inga bilder idag heller. Får inte över dem till datorn, dosan verkar ha gått sönder för jag kan inte få över bilder från något minneskort. Skönt att veta att det inte är minneskortet som är trasigt men jobbigt att inte kunna få över bilderna förrän jag köpt en ny "dosa".

Skitstörigt att någon granne har börjat elda/röka inne varje kväll också. Det är inte vidare kul för min känsliga näsa som täpps igen och börjar rinna direkt. Hade jättesvårt att sova igår så nu börjar det närma sig den punkt då jag kommer att plinga på hos alla grannar för att lukta i deras lägenheter. Det luktar brasa här, måste ju vara fler som känner det.

Ska ta och täppa igen de där förbannade lufthålen bakom elementen som luften in kommer från.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0