Stol no.1



Här är en av våra nya stolar. De andra ska också piggas upp lite och de får ni se först när alla är färdiga. Jag är väldigt nöjd med färgen som jag tillslut valde, tog sin lilla tid att välja mellan 20 olika varianter av ljusblått men det känns som om jag gjorde ett bra val.

Det har varit mycket jobb på senaste eftersom jag jobbat helg, kommer att ha varit ledig 1 av 11 dagar när jag tillslut får helg. Det har varit lite trist att jobba när Ludvig och karln har kunnat bada och njuta av finvädret men det har gått bra på jobbet och på fredag börjar min helg så jag får 3 dagar ledigt. Hoppas på finväder då med.

Kommentarer
Skrivet av: anne

jag är också ledig tre dagar denna helg :D lyllos oss!

2011-07-11 kl. 23:21:08
Skrivet av: Malin Inspiration & design

Wow, så snygg stol! Superhärlig färgkombo. :)

2011-09-19 kl. 20:06:03

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0