Sommarkök.



Sådärja!
Jag har svårt för gardiner i köket, tycker att det mesta blir för stort. Kom på att jag skulle testa vimplar, tänkte först köpa färdiga på Åhlens men då det kliade i pysselfingrarna så ville jag prova på att göra dem själv. Det gick riktigt bra faktiskt så jag ska ta och göra en till Ludvigs rum i lite klarare färger också.

Mattan är förresten relativt nyfyndad, ett riktigt kap som passar perfekt i vårt avlånga kök med både färgerna och sina maffiga 4 meter. Nya sittdynor blev det från Åhlens rea igår också, de är tänkta att vara på balkongen men än så länge ligger de i köket.

Kommentarer
Skrivet av: H.

Guu va snyggt det blev! :D Vill också ha sådan inredning i mitt rum in London!

2011-08-01 kl. 22:22:01
URL: http://minfarfar.blogg.se/
Skrivet av: Malin Inspiration & design

Vilka underbara färger! Har stolsdynan själv, tycker de är så pigga & glada färger. :)

2011-09-19 kl. 20:05:24

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0