Torsdag.

Äntligen har vi lite fint och mysigt här hemma. Jag har fått undan (läs: gömt i data/syrummet) lådor och skräp från vardagsrummet och köpt det som saknades. Typ soffbord.

Jag får mycket gjort i hemmet nu när jag får mindre timmar på jobbet, igår var jag iväg och köpte soffbord, matta, tv-bänk och lite krimskrams. Ringde över pappa för att få hjälp med att borra upp kökslampan, badrumsskåpet och lite annat.

Idag hade jag tänkt pyssla på lite mer men det blir mörkare och mörkare ute och inget händer här hemma. Har precis tvingat ner Ludvig för sin sovstund och lyckats dammsugit lite. Tur att vi har en tyst dammsugare.



Glömde visst att publicera inlägget, nu har vi varit och ätit tacos med karlns bror och lillasyster. Ludvig sover för natten och vi är mätta. Kommer någon bild på vardagsrummet imorgon.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0