Julen lider mot sitt slut.



Nu är julen över och jag har redan börjat längta efter nästa! Jag älskar verkligen julen, i år var det däremot lite stressigt med nytt jobb, inhandling av klappar med mera så jag har dragit på mig magkatarr igen. Det har i alla fall varit väldigt härligt med en längre ledighet över julen, imorgon ska jag tillabaka till jobbet igen i två dagar sen är det helg igen.

Idag städas det för fullt här hemma, låg död i soffan varje kväll innan julen så det blev inte så mycket julstädande gjort som man tänkt sig. Jag har precis rensat klädhängaren och skostället i hallen så nu har vi gott om plats för nya vinterjackan och skohyllan väntar nu på att få sällskap av några riktigt varma skor.

Ikväll ska vi till sambons familj där det bjuds på lax (ej gravad hoppas jag), mumma!

Kommentarer
Skrivet av: Foto, design, vardag - 16 år och mamma

Vilka mysiga bilder!

Hoppats nu haft en bra jul och nyår! :)

2012-01-02 kl. 13:57:40
URL: http://justababy.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0