Vinkväll på balkongen.



Igår satt jag och Hai på balkongen och drack vin medan vi lyssnade på massor av bra musik. Det var faktiskt väldigt längesedan jag lyssande på något annat än radion så det blev en hel del musik och prat om musik. Klockan hann ticka en rätt bra bit in på nästa dygn men det var helt okej eftersom grabbarna mina övernattade hos farmor och farfar för att vi tjejer skulle få en kväll helt för oss själva.

Ingen av oss är någon vindrickade så vi körde några nybörjarviner i både rött och vitt. Det röda var drickbart (gick att dricka utan grimascher), däremot kom vi båda överrens om att det vita var en riktig överraskning, det var faktiskt riktigt gott. Så nu har vi lärt oss vad vi ska kolla efter när vi köper vita viner åtminstone.

Nu ska jag ringa och kolla om grabbarna är vakna, vi hade dåligt med frukost så antingen blir det en promenad till konsum eller så kanske det bjuds någon några portar bort.

Kommentarer
Skrivet av: H.

Tack för kvällen, hade jätte skoj verkligen! :) Vi får se till att ha en till vinkväll innan jag far. Riesling, we like!

2011-08-04 kl. 22:47:07
URL: http://joyandhappiness.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0