"MIN traktor!"



Min lilla kille fick en traktor av farfar i helgen, den skulle egentligen vara till födelsedagen men när farfar hörde hur mycket Ludvig pratar om traktorer så var han tvungen att ge honom den direkt. Gissa om vår lilla traktorkille blev glad!

I början fick vi inte ens titta på traktorn utan att Ludvig skrek "Neeej!" sen tog det inte lång tid innan han kände sig tvungen att lära sig frasen "min traktor!". Haha. ♥

Tänk att vår lilla kille fyller hela 2 år på fredag! Helt otroligt, snart faller jag nog in i någon nostalgidimma och sitter och tittar på gamla videos och bilder på vårt Ludd.

Kommentarer
Skrivet av: Helena

Vilken härlig blogg du har :)

2011-04-28 kl. 16:25:53
URL: http://helenaskvarter.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0