Luddets pärm.


Baksidan av pärmen och en sida ur den. En ett år gammal bild på
baksidan, hans första "dagisbild" tog han redan när han var 6
månader eftersom vi hade turen att bo brevid en dagisfotograf som
jag jobbat för. Jag längtar tills det ska tas nya bilder på dagis!

Idag tog jag äntligen med Ludvigs pärm till dagis, vi har haft den hemma rätt länge så jag tog dit den även om inte allt finns med än. Det saknas bl.a. bilder på Ludvigs farmor och farfar, momma & poppan och katten Lasse.

Pärmen är mest till för Ludvig så att han kan bläddra i den ibland men jag skrev med lite annat också som kanske kan vara kul för fröknarna att veta. Skrev lite om skenan han låg i sina första 8 veckor och sen lite milstolpar i hans utveckling.

Snart ska jag göra mig redo för att åka till Bergsåker och promenera lite med Camilla, vet inte riktigt hur jag ska göra med vagnen eftersom jag
ska hämta Ludvig vid 15.00-15.30. Vill inte släpa runt på den tom och jag tror inte att jag klarar av att gå och ställa den på dagis tillsvidare utan att ta med mig ungen min därifrån.
EDIT: Lilla Maxi är så snorig så vi skippar promenaden.

Kommentarer
Skrivet av: freja

lindex! han fick den när han föddes så den borde finnas kvar!

2010-09-15 kl. 15:35:02
Skrivet av: Fröken M

Åh va fint album !! Kul att du vill vara med och tävla :)



Tänkte fråga dig en lite "udda" grej. Jag har klantigt nog lyckats ta bort en kod i min blogg mall så hela vänsterspalten försvann. När jag tittar i den ser allt ut att varaa kvar, men det syns inte på bloggen. Du kanske inte är rätt person att fråga, men av din blogg att dömma verkar du kunnig på området ;)

2010-09-15 kl. 19:11:48
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Skrivet av: Fröken M

ja, ja skulle ta bort en banner från bloggpartner...

Vill du snälla rara logga in på min blogg och se om du kan hjälpa mig ?

jag är så himla dålig på sånt och är rädd att sabba mer än jag redan gjort ?

mela__@hotmail.com

lösenordet är teddy_

Godkän inte det här är du snäll ;)

2010-09-15 kl. 19:23:03
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0