Bihåleinflammation?


Idag är det dags att växla in alla dessa!

Nu har det varit tyst här ett tag.
Jag jobbar för fullt och har samtidigt åkt på någon förkylning. Jag har egentligen inga av de vaniga förkylningssymptomen, det som det märks på är att jag har ett tryck över öronen och halsen. Det har gått rätt bra att jobba på ändå men idag när jag vaknade var det värre så jag ringde och sjukanmälde mig.

Har pratat med sjukvårdsrådgivningen som sa att det kan vara påväg mot en bihåleinflammation så jag har varit och köpt någon nässpray som skulle hjälpa.

Ludvig är förresten på ett annat dagis idag, hans dagis har utvecklingsdagar idag och imorgon. Det gick bra att lämna honom, inget gråt alls. Jag tror däremot att han mest var väldigt förvirrad så jag är orolig för att han ska bli ledsen under dagen. Vi ska hämta honom tidigt men vi tyckte att det var lika bra att han fick vara där lite idag så att han känner igen sig imorgon när han måste vara där hela dagen.

Kommentarer
Skrivet av: Anne

vilket dagis hamnade han på?:) hur länge har du samlat nu egentligen typ sen i 7:an eller något? :)

Håll i så hoppas vi att öroninflammation släpper snart! Krya på dig emmski!

2010-10-01 kl. 21:56:56

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0