Sjukling.


Jag är ledsen att det inte blir så mycket skrivande här längre. Jag jobbar jämt och när jag inte jobbar så lagar jag mat, äter eller sover.

Igår fick jag åka och hämta stackars Ludd som hostade så mycket att han kräktes. När vi kom hem var han väldigt slö så jag kollade febern. Nästan 40 grader hade han så det blev till att vara hemma och vila idag också.

Pappa Ai fick vara hemma idag och nu när jag kom hem så sa han att Ludvig hade varit väldigt pigg och glad idag. Blir nog inget dagis imorgon heller, det är nog bäst att göra helg redan nu.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Take yor time... stressa inte med bloggen, bara du å luddey mår bra!! vi läsare finns kvar!



ha det bra.

2010-12-16 kl. 21:49:25

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0