Roliga mellandagar?

Vad jag kan minnas så har jag aldrig tidigare varit magsjuk. Men igår slog det till, jag kräktes en timme efter vi ätit och fortsatte nästan hela natten fram till halv 4. Jag har varit så ofattbart trött idag, orkar inte alls göra något.

Ludvig är hos mormor och morfar så att jag får vila medan Ai är på jobbet. Skönt för mig som då fått sova en stund och bara ligga i soffan hela dagen.

Jag borde nog äta för att bli piggare men jag vågar fortfarande inte. Har druckit lite te och en dos vätskeersättning. Är bara sugen på frukt och den är såklart slut, får be karln att köpa hem lite från jobbet. Får se om jag orkar jobba imorgon eller inte, Ludvig sover över hos mormor och morfar så jag hoppas på en hel natts sömn.

Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

stanna du hemma en dag till för säkerhets skull ! Kräksjukan tar hårt på krafterna och dina kollegor är säkert inte sugna på eftersläntar bakterier ;) Kram

2010-12-27 kl. 22:03:54
URL: http://frokenmela.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0