Dagis.


Alla kläder är nu namnade inför dagis.

På onsdag börjar inskolningen till dagis. Helt otroligt att våran lilla bebis redan ska bli en dagiskille! Jag tror stenhårt på att det kommer att gå superbra, när vi var där och hälsade på sprang Ludvig in och började utforska direkt. Han hade inget intresse av att stanna i närheten av oss medan vi gick runt på rundvandring.

Jag har köpt extra stövlar, regnkläder, mjukisbyxor och allt jag tror kan behövas. Har handlat billigt (men otroligt fräscht) på second hand så vi kan ha ett regnställ på dagis och ett hemma så att vi slipper släpa fram och tillbaka.

Snart är nog alla kläder märkta också, otroligt smidigt med påskrykbara namnlappar måste jag säga. Roliga är de att stryka på när de är så snygga också.

Kommentarer
Skrivet av: Monica

Var köper man såna namnlappar??? Hur skriver man namn på dem?

2010-09-17 kl. 09:53:50

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0