Thaimat och bio!



Ikväll ska jag och Camilla lämna alla våra pojkar hemma och gå ut och äta och sen se på bio. Det ska bli skönt att komma lite hemifrån och få sitta ner och äta utan att behöva kasta i sig maten. Vi ska bara ta det lugnt och njuta av en tjejkväll. Planen var att se Sex and the City men den går inte längre så då blir det nog Grown Ups. Det kommer säkert att bli jättebra, men jag ser nog mest fram emot maten!

Kläder är alltid ett problem när jag ska ut nuförtiden, känns inte som om jag har något hemma som inte är tvättnopprigt eller fullt av snor och mat. Skulle gärna börja jobba nu och få lite pengar att köpa kläder för. Köper jag något nytt nu så är det ju alltid till min fina lilla pojke.


Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

grown ups är helt klockren, jag skojar inte när jag sääger att jag fullkomligt fnittrade och skrattade mig igenom HELA filmen !! Ha en toppen kväll :)

2010-08-29 kl. 15:40:44
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0