Muddjeans.


Ludvig provar sina nya jeans.

Jag sydde ett par muddjeans av ett par stora jeans igår. Det gick bättre än vad jag trodde så idag ska jag in till stan och köpa lite bättre tråd och mer mudd.

Jag gillar det lite konstiga utseendet de fick, lite charmigt sådär. Sen är det ju miljövänligt och kul att återanvända gamla jeans som man har tröttnat på eller som är slitna och har hål. Troligtvis är alla gifter som kan finnas i nya kläder borttvättade för länge sedan också, perfekt för små barn, speciellt om de har så känslig hy som våran kille.

Kommentarer
Skrivet av: Camilla

Skiit snygga,Esahia vill oxå ha;)

2010-08-20 kl. 12:37:15
URL: http://esahiaochmaxismami.blogg.se/
Skrivet av: emma.

det fixar vi. ;) jag ska in till stan senare idag och köpa mudd och mer tråd.

2010-08-20 kl. 13:22:57
Skrivet av: SVENSKK

Men oooojj så tjusiga! Blir helt till mig. Har du sytt dom där själv? Herrejä.. så duktig du är! När min lilleman är ute och kommer att kunna ha små-små jeans på sig så vet jag vem jag ska beställa av. (A) Hihihihihii :D

2010-08-21 kl. 18:31:59
URL: http://svenskk.se/
Skrivet av: Monica

Hej, älskar dem!!!!!!!! Jag vill ha dem till min dotter nu som hon började på dagis, säljer du dem???????

2010-09-17 kl. 09:48:39

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0