På mage

 
Bilderna som jag visar på Agaton ser ju i princip likadana ut allihopa men vi tar faktiskt andra bilder också. Här är han för några veckor sedan. Han förflyttar sig på något sätt men inte när jag ser. Lämnar vi han en stund själv på golvet så ligger han aldrig kvar när man kommer tillbaka, han försöker även plocka upp saker men lyckas inte riktigt ännu.
 
Snart är det dags att börja introducera mat också, vi väntar nog tills han är 6 månader, det är ju inte bråttom. Kul ska det bli i alla fall, minns att Ludvig käkade majskrokar hela tiden också. Nu är jag lite mer avslappnad än vad jag var med Ludvig när det kommer till mat, kommer troligtvis att göra mycket av maten själv nu när man känner sig säkrare på vad bebisar kan och inte kan äta.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0