31 oktober.

 
Hade tänkt att den här veckan skulle vara höstig och orange men nu är i princip vintern här istället. Jag måste nog släppa taget om sommaren och börja en ny lång väntan på nästa sommar. I vinter vill jag helst bara sitta inne och mysa med värmeljus tända och baka goda kakor med Ludvig medan vi kollar på Agatons utveckling. Ai jobbar mycket kvällar nu så vi kan gå på promenader alla fyra medan det är ljust, jag har köpt mig rejäla vinterskor så att jag kan vara säker på att inte frysa hur kallt det än kan tänkas bli. Ludvig har vi köpt en likadan overall som förra året till, han blev aldrig kall eller blöt i den, och Agaton får ligga och mysa i sin varma Voksipåse.
 
 

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0