Sjukstuga.

Jag har legat utslagen sedan i måndags, fram tills igår kunde jag knappt röra på mig. Jag hade ont i varenda muskel och låg mest och gnällde och försökte sova bort dagarna. Igår blev jag tillsagd att åka in till primårvårdsjouren där vi fick sitta och vänta i några timmar innan det blev min tur. Lyckligtvis kunde mamma och pappa hämta Ludvig på dagis och ha honom hela kvällen. Jag fick i alla fall tillslut veta att det var lunginflammation och fick utskrivet penicillin så nu ska jag väl bli bättre snart.

Tråkigt nog så fick Ludvig feber idag också, han brukar aldrig påverkas speciellt när han är sjuk utan springer runt som vanligt ändå men idag blev han verkligen ordentligt sjuk och har mest legat i soffan och gnytt. Fick i han en glass och en festis tillslut men annars har han inte ätit något stackarn.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0