5 juni

Igår var vi och firade faster H som fyllde år och idag är det min tur att fylla år. Då Ai jobbar kväll så bjuder jag och Luddet in oss på middag hos mamma och pappa. Det blir mycket tårta den här veckan för på fredag tar karlns bror studenten och det ska såklart firas!

Kvällarna börjar bli rätt jobbiga nu tack vare denna förbannande foglossning. Alla har väl sina olika graviditetskrämpor, jag är (ta i trä) tillexempel inte drabbad av svullna fötter och fingrar. Var aldrig det med Ludvig heller, däremot hade jag foglossning tidigt även då. Jag får se hur det här slutar, de senaste kvällarna har jag knappt tagit mig upp ur soffan och när jag nyser känns det som om ryggen ska gå av. Kryckor snart då! Nej, så illa ska det nog inte bli.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0