Grabbarna grus

Det blir massa bus i lekparken nu under sommaren i och med att vi (jag) inte riktigt orkat med några längre utflykter. Igår härjade Ludvig med Esahia och Maxi, Thao jagade dem och de jagade Thao och alla skrek hysteriskt. De har blivit så stora nu! Ludvig är så spänd på att få "en egen Maximiliam/lillebror". Vi håller tummarna för att det kommer att vara lika spännande när väl lillebror är här. Snart flyttar familjen Ruiz till Oslo, vi önskar dem såklart lycka till i Norge men det kommer bli tomt utan dem här!

Jag har fått gå ner i tid på jobbet nu och meningen är väl att jag ska vila, lättare sagt än gjort, jag blir rastlös snabbt! Imorgon är det kontroll på MVC igen och vi håller tummarna för att järnvärdet ökat något.

Nu sover Ludvig igen så nu är det bäst att jag gör detsamma!


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0