Sista jobbdagen för veckan.

Idag är sista dagen på jobbet för veckan, tog två dagars semester innan helgen både den här och nästa vecka för att förbereda inför födelsedagar, bland annat Ludvigs! Nästa helg ska jag packa inför resan till London. Känns härligt att få komma iväg på en kort semester nu. Precis som sist lämnar jag sambo och barn hemma, finns inte tillräckligt med plats hos sambons syster, Hai, för oss alla. Förhoppningsvis slipper jag åtminstonde se snö under dagarna där, sen hoppas jag såklart på att kunna gå utanför dörren utan jackan.

Sitter på jobbet och har min friskvårdstimme nu, blir inte så mycket till friskvård däremot, sitter mest och snorar, dricker te och lyssnar på lite musik.

Ludvig fick nog inte vattkoppor den här gången ser det ut som, om han inte fick någon väldigt mild sväng med en koppa bara. Får se, för vissa ungar räcker det tydligen med att få en koppa och sen är de immuna.

 


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0