Lördagens marknader.


Igår hann vi med både Portabello och Camden market. Vi åkte tidigt till Portabello och fick hjälp att hitta rätt från tunnelbanan av en liten tant med lila hår som var tuperat så det såg ut som sockervadd, det matchade hon en lila dress, lila läppstift och en lila manikyr.

Vi gick hela Portabello och granskade saker, började med kläder, sen blev den en del mat och frukt så då åt vi lunch, sen kom vi till antikdelen med gamla kameror och annat kul. När Portabello tog slut så tog vi en buss från Notting Hill till Camden där vi spenderade resten av dagen. Åt fruktspett dränkta i choklad och var på Stables market där jag köpte ett fint halsband i silver med Ludvigs namn, mannen som gjorde dem för hand var riktigt duktig!

Idag har vi virrat omkring på Westfield, ett för mig enormt köpcenter.

Kommentarer
Skrivet av: cammie

hej! Hoppas allt är bra med dig och att du inte tar illa upp att jag gärna vill tipsa dig om fina tävlingar i min blogg. Har fina vinster som passar dig med barn i form av Wigglekart, resesäng, presentkort. Du hittar dem i min meny. Varmt välkommen in till min lilla hörna och vara med =)

2011-10-18 kl. 20:52:39
URL: http://tuschaa.blogg.se/
Skrivet av: cammie

ja emma, det är fan helt ofattbart och man tappar hoppet om mänskligheter. Visste inte det att det händer "ofta" i kina och att folk är rädda för att hjälpa. Det är ju helt sinnes! Precis som du säger så gör det ju extra ont när man själv har små barn. Men jag förstår ändå inte hur man bara kan gå förbi när någon blir påkörd.. gammal som ung. Hur mpr man som människa? vad säger deras samvete om kvällen? nä jag blir helt ledsen.. =/

2011-10-19 kl. 13:50:48
URL: http://tuschaa.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0