Färgval till


Färgerna stämmer inte exakt med verkligheten, de blev lite dassiga på bild men på ett ungefär så här ser de ut.

Jag ska måla våra köksstolar och har hållit på och vela mellan färger ett tag, nu är det dessa två varianter som jag har kommit fram till att det står mellan. Frågan är om jag vill ha starkare färger eller lite mer pastelliga. Vad tycker ni? Hjälp mig att välja så att jag kommer närmare ett beslut. Den blåa är samma på båda och redan bestämd eftersom jag köpt den och målat den stolen redan.

Kommentarer
Skrivet av: H.

Jag tror att den ljusa pastell färgerna skulle passa in bättre. Fast å andra sidan kan ju dem mörka färgerna också vara snyggt till det nya bordet. Kan du inte måla halva med båda? :D Gillar den ljus rosa till den mörkgula färgen. Och den mörk gröna till den ljus blåa. Om allt inte går ihop. (Y)

2011-10-31 kl. 01:30:50
URL: http://joyandhappiness.blogg.se/
Skrivet av: freja

jag gillade oxå dom ljusare! :D

2011-11-11 kl. 21:21:29
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0