11.03.04


Fina unge, mitt hjärta slår ett extra slag när jag ser på dig.

Så var det fredag då, har varit väldigt låg aktivitet här. Nu är det en vecka kvar på utbildningsveckan, ska mest sitta i trafik till veckan däremot. Blir spännande att se hur det går.

Nu har jag bara mellanlandat hemma en stund. Ska gå till svärföräldrarna och hämta Luddet mitt. Tänkte njuta av en stund ensam men när jag hittade den här bilden i kameran så slog mammahjärtat ett extra slag och jag kan inte komma iväg snabbt nog.

Blir ett snabbt inlägg här bara för att visa att jag lever, påbörjade lite projekt förra helgen som jag tänkte fortsätta på imorgon, hinner jag med så kommer det upp lite bilder. Annars kommer de väl nästa helg för jag har en känsla av att nästa vecka kommer att vara lika jobbig för skallen. Kommer mest hem och äter sen dör jag i soffan.

Kommentarer
Skrivet av: freja

UNDERBAR BILD! älskar allt - ungen, färgerna, ljuset.. och som svar på din kommentar så har jag fan ingen aning om nått vad gällande spel :( skulle vilja hitta nått lätt. helst typ mario som vi spelade som barn men nu är ju allt så jävla high tech.

2011-03-18 kl. 14:39:16
URL: http://stocktownstories.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0