Snart fyller jag 23.

Jag hade stora planer för den här långhelgen, nu har jag varit ledig 3 dagar och inte hunnit med något av vad jag tänkt. Visserligen är det 2 dagar kvar men tiden går fort och imorgon fyller jag år. Det är lite extra kul att fylla år när man inte har några förväntningar eller riktiga planer faktiskt. Våren har bara rusat fram och jag kan inte fatta att det är juni redan, hann knappt märka att det var maj.

Imorgon firar vi nog hos mina föräldrar så kan jag koppla av ordentligt och Ludvig får leka i sandlådan. Ai är ledig också, och det är inte speciellt vanligt så jag förväntar mig frukost på sängen.


Nu väntar jag på att Ludvig ska inse att han faktiskt är trött, sen kommer karln hem och vi ska se på tv och ta varsin öl.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0