Dagens fynd.



Här är några av de fynd jag gjorde under dagens loppisrunda. Jag hade riktigt flyt idag kände jag, hittade flera saker som jag letat efter länge nu.

Byrån är jättefin som den är faktiskt men den har några skavanker och repor så den ska målas och stå i Ludvigs rum. Tänkte ha lite kläder i den, den är ju inte jättestor men vi har ändå en hel klädkammare till Ludvigs rum som vi har alla kläder i så sockar och lite dagiskläder hamnar nog i byrån så att karln lättare vet vad som kan bäras på dagis och inte.

Jordglob av äldre modell. Gul bricka till frukosten i soffan eller på balkongen. Polaroidkamera, har redan en men den var i så fint skick så jag kunde inte låta bli! Gul/vit-randigt tyg, ev till att klä om en stol. Fina tallrikar/skålar som jag minns att jag sett i någon inredningstidning nyligt och föll för. Sen det gula trädet förstås, det står nu i sovrummet och håller i ett par rosa hörlurar och lite smycken.


Jag skriver förresten på en ny dator nu. En liten Netbook från Asus som heter Seashell, den är riktigt söt faktiskt, och väldans praktisk!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0