Resultatet av en dag hemma utan grabbarna.


Vårt nya vardagsrum, känns äntligen avkopplande att sitta där.

Det blev inte soffbordet jag ville ha, jag kände att det inte var värt det just nu när jag kunde få både soffbord och matta för mindre pengar. Ludvig kommer ändå att repa det nu när han kör bil på allt så det lev ett från IKEA som inte är lika fint men som får duga.

Jag som trodde att Ludvig hade lärt sig att sluta pilla på allt nu men tydligen är den ena blomman (tyvärr inte plastblomman) väldigt spännande. Sitter inte så många blad kvar på den nu.

Kommentarer
Skrivet av: HUSnrNIO

Vad fint du gjort! Det är verkligen sant att det bordet repas av all bilkörning. När min dotter va liten så var det lugnt men nu med andra barnet som är en kille är det allt annat än lugnt. Bilar och bussar far fram över soffbord och allt annat också för den delen och lämnar fula spår efter sig:( Nytt bord får det bli när kidsen är lite äldre... Ha en bra fredag!

2011-01-07 kl. 11:47:41
URL: http://husnrnio.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0