Tjyvstart på påsken.



Ludvig fortsatte att sova när jag klev upp imorse. Jag klev upp tidigt för att se om jag skulle klara av att jobba idag men feberyrseln var fortfarande kvar så jag fick ringa och sjukanmäla mig igen.

När Ludvig kände för att vakna var klockan ca 9.30, vi kollade lite på barnprogram sen stekte jag på potatisar från gårdagens middag och två ägg. Blev en lunchig frukost eftersom varken jag eller Ludvig är så förtjust i frukost egentligen. Lika bra att ta lunchen lite tidigt då.

När man ändå är hemma så blir det en del tvättande och städande men imorgon blir det jobb igen!

Kommentarer
Skrivet av: SVENSKK - Mamma till Jamie

Tycker du är så duktig på att fota!

2011-04-16 kl. 09:40:15
URL: http://svenskk.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0