Husqvarna fynd.



Var ner till soprummet för någon dag sedan och kunde inte låta bli att lägga märke till en väska som stod i ett hörn med lite andra större prylar. Jag har en förkärlek till gamla väskor och tänkte spana in vilken skick den var i, när jag skulle lyfta fram den så trodde jag att den var full av skräp för den var väldigt tung. Öppnade den och hittade något som gjorde att fynd-hjärtat slog ett extra slag. En gammal symaskin!
Kunde såklart inte låta den slängas så jag kånkade hem med mitt fynd som nu står och glänser i mitt syrum.


Kommentarer
Skrivet av: SVENSKK - Mamma till Jamie

Vad gulligt av dig att du tipsade om sjömansmössan! Fast vill du veta en roligt sak? Jag köpte den för några dagar sedan. Hihihihi jag är snaaaaabb! Hahahahh nej men tusen tack för tipset i alla fall!!! :D gulligt

2011-04-23 kl. 08:45:29
URL: http://svenskk.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0