Dagiskillen.


Fyra första bilderna från dagis och de sista tre är andra mobilbilder från sommaren.

Då har vi lämnat lillkillen ensam på dagis för fösta gången då. Lite jobbigt känns det, jag tror nog att de tar väl hand om min guldklimp men det är att han inte är med mig som är jobbig. Att inte ha honom i närheten.

Eftersom jag inte kunde komma tillbaka till jobbet förrän 27:e så blir det ju några veckor hemma utan min pojke. Det passar däremot bra in i körkortsplanerna. Nu ska jag använda de här veckorna till att plugga teori.

Idag lämnade vi honom 07.45 och jag kommer att hämta honom 14 när Camilla måste hämta Esahia. Jag tänkte åka till dem om ett tag och fixa så att Camilla också kan plugga lite teori via datorn, sen kan vi väl plugga lite innan vi går och hämtar grabbarna grus.


Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0