Frukost i Sallyhill.


Frukost kan vara ett jobbigt moment, Ludvig är inte alls sugen på att bli matad med gröt och jag är inte sugen på att låta honom sitta och kasta den på golv och väggar. Vi har nu upptäckt att Ludvig gillar fil, problemet är att han får i sig ungerfär 20% av det som är på väg till munnen. Lösningen: Fil i mugg och havrekuddarna på bordet.

Snart är det redan dax att hämta Luddet mitt! Den här fredagen ska han slippa vara sist kvar på dagis. Tänkte hämta honom precis efter mellis så borde det väl vara fler ungar kvar.

Dagen har gått snabbt. Kanske för att jag satte mig för att göra lite teoritest, somnade mitt i fråga 43 och sov sittades en bra stund tills lillebror min ringde och väckte mig. Efter jag vaknade hade jag bara mos i hjärnan så jag gjorde lunch och tänkte fortsätta med de sista frågorna nu.

Kommentarer
Skrivet av: Moa

Men hej! Vad kul! Tack! Undra vem det var som visade de bilderna.. vilket dagis var det på? Har ingen mamma eller svärmor som jobbar på dagis.. så nu blir jag nyfiken vem de var ;) Gud vilken fin son ni har! Och härlig blogg också, den måste jag lägga till på blogglovin. Hälsa Ai också!! :D

2010-09-18 kl. 17:45:33
URL: http://kerfstedt.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0