Jag behöver fler timmar på dygnet.



Jag är väldigt sugen på en ny klocka, eller en klocka överhuvudtaget. Det jag egentligen behöver är nog däremot en kalender. Måste få någon ordning på hur Ludvig ska hämtas från dagis. Vissa dagar kommer vi båda att jobba längre än vad dagis har öppet och då måste det lösas med andra som kan ställa upp och hämta.

Det är jobbigt att vi båda har så konstiga arbetstider, men man ska väl vara glad att man har jobb. Första veckan jobbar jag lyckligtvis bara en kväll så det kommer att gå rätt bra då. Jag vet inte alls hur jag ska pussla ihop allt med alla körlektioner heller. Bara min första vecka på jobbet kommer jag att behöva avboka 4 välbehövliga körlektioner.

Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

Helt ärligt så var huset så nära en katastrof man kan komma, och så mycke folk det var där och tittade !! pyttelitet, rentav trångt och i mina ögon ganska "äckligt". De som bor där har knappst gjort något sen huset var nytt ( 1930 ? )

Även om man skulle slå bort väggar skulle man ändå inte kunna bo mer än två vuxna där och enda potentialen var tomten :) Jakten går vidare, nu vet jag i alla fall hur jag INTE vill bo !

2010-09-17 kl. 08:27:50
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Skrivet av: Fröken M

ja, det var huset på bilden. Jag har gått förbi där så många gånger och tänkt att ett sånt hus vill jag minsann ha, det ligger ju dessutom väldigt centralt. Nu vet jag bättre, det skulle aldrig funka om man inte köpte det enbart för läget, rev och byggde nytt. Dock var det lite väl dyrt för att bara köpa och riva !

2010-09-17 kl. 10:59:58
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0