Film, popcorn och en son som sover bra.

Vi kom just hem från vår lilla filmkväll. SATC fanns tydligen inte än så det blev The Last Song (?) som var okej, lite väl förutsägbar.

Jag trodde att sovrutinen skulle gå åt skogen idag men Ludvig lånade piggmörten Esahias säng och somnade gott när han skulle. Han sov hela kvällen och jag kan knappt fatta att vi kunde byta blöja, ta på pyjamas och lägga ner honom igen när vi kom hem. Jag förväntar mig en jobbig natt nu, vi är inte alls vana vid att ha en pojke som sover så här bra som han har gjort den senaste månaden.

Just nu sitter jag och pillar lite på datorn som snart ska lämnas över till lilla T. Jag har pimpat den ordentligt och installerat allt som en 10-åring kan behöva. (The Sims 3)

Nu är det nog sovtime för mig med tror jag.

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0