Besök hos momma och poppan.


Ludvig i växthuset med Poppan i somras.

Igår var vi hos min mormor och morfar och hälsade på. Vi blir alltid lika sugna på hus när vi är där ute. Tänk att kunna odla så mycket själv som de gör. Igår fick vi med oss gurka, tomater, en påse plommon och en påse äpplen.

På hemvägen stannade vi till i Birsta för att kolla om de hade fått in Didriksons overaller, ingen lycka där men Ludvig fick en wct-jacka och jag ett par vinterstövlar. 240:- gick det på, vi är verkligen bra på att fynda!

Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

åh, jag längtar nästan ihjäl mig efter dagen då vi köper och flyttar till hus !!

2010-09-15 kl. 13:42:07
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0