Körkortet har kommit!

När jag kom hem från första passet på jobbet idag så väntade ett brev från posten om att jag kunde hämta ut mitt körkort. Jag och karln slängde i oss lite lunch sen körde jag bort och hämtade ut det. Det är väl inte vanligt att bli nöjd med sin bild antar jag, synd att körkortet är giltigt så jäkla länge.

Har alltid tyckt att det är lite pinsamt att visa upp mitt leg men nu blev det faktiskt inte mycket bättre.


Jag tyckte att jag såg ung och barnslig ut på mitt leg men på körkortet ser jag ut som om jag är 16 och från Ukraina. Attans.

Kommentarer
Skrivet av: SVENSKK

Jag är lite efter men enormt stort grattis till körkortet! :D

2010-10-21 kl. 17:12:03
URL: http://svenskk.se/
Skrivet av: MammaMorran

Nejdå! Du var jättefin! Jag har ett kort från 9an på mitt körkort för jag missade att man skulle ta kort innan man kom till vägverket (på min tid tog man kortet hos tex. en fotograf) så det från 9an var det enda jag råkade ha i plånboken :)



Kram

MammaMorran- funderar över livet & ADHD

http://mammamorran.blogg.se

2010-10-21 kl. 19:32:45
URL: http://mammamorran.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Grattis! Bra jobbat! Tycker du är jättefin, så även på körkortsbilden vilket inte är det enklaste att lyckas med. Jag tog min bild precis innan vi gick in och skrev teorin, hur nervös är man inte då liksom?! Förresten, jag håller på att fila på en ny header och såg vad snyggt du gjort med bilden som är i bokstäverna. Får jag sno den ideen? Kram!

2010-10-30 kl. 21:56:00

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0