Sjuk igen.

Igår tog vi en liten promenad, det var rätt soligt men det var nog inte så smart ändå. Idag mår jag sämre igen, Ludvig hade feber igårkväll men imorse vaknade han med ett flin i ansiktet och skuttade runt i sängen. Tog temp på honom och han hade 36,4 så det måste ha varit något tillfälligt.

Nu är grabbarna ute och leker i sandlådan medan jag ligger inne och feberyrar. Vet inte hur jag ska göra med jobbet imorgon. Vill verkligen inte sjukanmäla mig en tredje dag men det kanske är vad som behövs för att bli frisk egentligen.

Nu ska jag göra lite lunch till oss.

Kommentarer
Skrivet av: Madde

Kikar runt lite på andra föräldrabloggar på bloglovin, så lämnar ett spår.



Usch va jobbigt att vara sjuk :( . Krya på dig.

2010-10-03 kl. 22:23:11
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0