Kåvepenin.

Jaha, det var öroninflammation som jag misstänkte då. Första gången i vuxen ålder och inte var man speciellt tuff för det. Nångång inatt kände jag äntligen hur det klickade till i örat och smärtan släppte. Vilken otrolig lättnad när det gick hål på trumhinnan.

Nu mår jag bättre, har fortfarande lite ont och hör knappt något på vänster öra. Efter vi lämnat Luddet på dagis så var jag till vårdcentralen och fick penicillin som jag ska få ta om en timme. Jag hade hoppats på att de kanske skulle spola rent i örat men tydligen ska örat få rengöra sig själv och det kan ta upp till 2 månader. Härligt.


Kommentarer
Skrivet av: F R I D A

åh vilken fin header du har :)

2010-10-01 kl. 15:44:56
URL: http://imfrida.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0