BVC-besök.

Besöken på BVC har alltid gått väldigt bra hittills. Ludvig har snällt låtit sig mätas och sprutorna har han varit lite trög med så oftast har han börjat skrika när de väl tagit ut dem.

Idag däremot kände han på sig att något var konstigt, han hängde som en apa runt min hals och blev ledsen redan när vi kom in i undersökningsrummet. Kanske insåg han att 2 sköterskor och en läkare inte bådade gott.

Sist såg det ut så här:
Vikt: 10380 g
Längd: 77 cm
Huvudmått: 47 cm

..och så här stor är han idag:
Vikt: 11640 g
Längd: 82 cm
Huvudmått: 47.5 cm

Jag måste säga att jag vann våran lilla gissningslek också.
Pappan gissade 12kg och 81 cm.
Mamman gissade 11,63kg och 82 cm.
Jordskredsseger skulle jag vilja kalla det!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0