Oledolyckan

Stackars lilla Ludd ramlade på dagis igår. Precis när jag kom för att hämta honom. Han brukar ramla hit och dit så jag lyfte upp honom relativt lugn, såg en bloddroppe på golvet så jag tänkte att han slagit läppen som alltid. Kollade på honom och såg ett djupt jack i pannan.

Hade det inte varit för alla duktiga fröknar som kom och hjälpte till så hade jag nog stått där och grinat lika mycket som Ludvig. Det var så mycket blod som kom ur mitt barns fina huvud. Dagis ligger bara en kort bit från vårdcentralen så jag skyndade mig dit och bad att få prata med någon på BVC.

Efter vad som kändes som en evighet med gråt senare så fick vi åka därifrån med ett stygn i pannan. Oj oj, aldrig har mammahjärtat gjort så ont tidigare.


Kommentarer
Skrivet av: H.

Vaaaaaa????? Visste ingenting förut då vi sågs. Stackars liten! Hoppas det gick bra!

2010-11-25 kl. 00:13:23
Skrivet av: Anonym

Hoppas lilla herrn mår bättre! Alltid jobbigt när ens kära och nära gör sig illa.. som sagt hoppas han repar sig kvickt och även du!



Ha den bra

2010-11-26 kl. 13:38:05
Skrivet av: Josefine - mamma till Hugo

Pågår just nu flera roliga tävlingar i min blogg, välkommen in och delta!

2010-12-01 kl. 09:42:47
URL: http://joosefinea.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0