Mammans födelsedag.


Plötsligt var det min födelsedag! Vi firade en stund hemma
och sen begav vi oss till mina föräldrar.


Ludvig tyckte att mormor hade
städat lite dåligt så han tog tag
i det och skurade gräsmattan.


Bästa tårtan, tur att man fyller år på sommaren så att
det finns färska jordgubbar! Ljus fick jag också, även
om de nästan brunnit ner när sista var tänt.


Mums med tårta och festis tyckte
barnet och åt två bitar tårta!


Vi fick besök på motorcykel så morfar tog med Ludvig och visade.


Grodorna satt och solade på en bänk.


"Här mamma! Lukta på blomman!"


Presenter!


Min morfar, pappa Ai, lillebror Rikard (som f.ö. inte
står på en pall)
, mamman, morfar.
(och ludvig & mormor bakom kameran)



Kakätande busunge leker med presenterna han fick av tant Eva.


Ludvig provsitter morfars projekt.


Sen åkte vi hem och fixade thaimat på mina nya tallrikar!

Tack för en superhärlig födelsedag i solen!

Kommentarer

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0