Våran lilla tuffing 1 år och 4 månader idag.


Ludvig i ny och kanske lite stor farfarströja (present från farfar till och med) och tofs.

Jag provade tofs på Ludvig idag, han får luggen i ögonen jämt och jag vill inte gärna klippa av den eftersom jag tror att han ser ännu mer ut som en tjej i kort lugg. Han var riktigt söt i tofs så han fick ha den kvar. Enligt sambon så har alla de träffat idag sagt vilken fin liten flicka vi har. Haha, så kan det gå, jag som tyckte att han såg så tuff ut.

Kvällen var riktigt bra förresten, god mat, en bra film och bra sällskap. Det måste göras om snart igen!

Kommentarer
Skrivet av: Fröken M

åh, han är superfin i toffs !! behåll den :)

2010-08-30 kl. 11:56:08
URL: http://frokenmela.blogg.se/
Skrivet av: Fröken M

Tack, det är ett par av favvo byxorna från Lundmyr :)

Ha en toppen dag !

2010-08-31 kl. 07:51:42
URL: http://frokenmela.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0